İran temsilcisi Persepolis’te teknik direktörlük için göreve başlayan İsmail Kartal hem kulüp hem de Fenerbahçe ile ilgili açıklamalarda bulundu.
Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>
AVRUPA’DA YARI FİNALİ PENALTILARLA KAYBETTİK
“Benim oyun felsefem, pozitif futbol oynatmak. Sürekli hücum etmeye çalışan, maçları her yerde, nasıl olursa olsun kazanmak için sahaya çıkan bir teknik direktörüm. Geçen sezon Avrupa Kupaları’nda yarı finalde penaltılarla kaybettik. Ama bütün gol rekorlarını, puan rekorlarını, en çok ceza sahasında gol beklentisi yaratan takım olarak başardık.”
FENERBAHÇE’DEN AYRILIĞI
“Fenerbahçe’den ayrılmama gelince, kulüpte kongre vardı. İki başkan da kongreyi kazanmak için bayağı bir yarış halindeydiler. İki başkan da Mourinho’yu getirmek için yarışa girdiler. Sonuçta ben de kulüpten ayrılmak mecburiyetinde kaldım. Onlara başarılar diliyorum. Artık ben Persepolis’in teknik direktörüyüm.”
Haber Kaynak : MILLIYET.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Kuralar çekildi Galatasaray ve Fenerbahçe’nin UEFA Avrupa Ligi’ndeki rakipleri belli oldu
1344 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1258 kez okundu
3
Galatasaray’dan Türk futbol tarihine geçecek çılgın plan: Manchester City’den çifte imza
1067 kez okundu
4
Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Alanyaspor maçına 9 değişiklikle çıktı
994 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
870 kez okundu